Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jessica Stevens - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jessica Stevens - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

21 December 2009 | Guatemala, Antigua

Ik had graag al een verhaal over de laatste weken in Argentinie willen plaatsen,maar het gaat nog niet lukken.Ik heb het,sinds ik in Antigua ben,vreselijk druk met het schilderen en schoonmaken van m´n nieuwe appartementje(vandaar ook mijn late reacties op mails,sorry!).En ben nog steeds niet helemaal klaar,maar het einde is in zicht.Helaas heb ik dus ook geen tijd om een leuke kerstkaart te sturen,dus dan maar via deze weg:
Prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2010!!

Iedereen bedankt voor alle sneeuwfoto´s,des te blijer ben ik dat ik hier ben(al heeft het gisteren de halve dag geregend...).

Liefs Jessica

  • 21 December 2009 - 20:58

    Tantetje:

    Ha die Jessica

    Het is je vergeven dat je geen tijd hebt. Zorg maar gauw dat je eigen stekkie op orde is zodat je daar de kerstdagen door kunt brengen. Ook voor jou, Tony en Boefje hele fijne dagen en we wachten weer op je volgende verhaal

    Groetjes van ons

  • 21 December 2009 - 21:47

    Anita:

    Hallooooooooo Jessica

    Heel veel poets plezier Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar en een gelukkig en gezond 2010.Ook voor Tony en Boefje en ook de rest van de familie anders krijg ik weer boze mensen aan de kassa haha.

    Groetjes Anita

  • 21 December 2009 - 22:43

    Mama:

    Hé, lieve verloren dochter.

    Ik dacht al, waar blijft ze toch, dat heb je ervan als papa niet in de buurt is om je mee te helpen. Haha. Ik zie wel dat je morgen weer beter weer hebt daar. Gaat het met Tony en boefje ook goed??? Ben benieuwd naar je appartementje, maak maar snel wat foto's en stuur ze maar door, ook graag van de buitenkant, misschien herken ik het dan!!! Je weet maar nooit.
    Voor iedereen een dikke kus.

    Liefs mama.

  • 22 December 2009 - 01:18

    Corne:

    Hoi Jessica, lekker druk met je nieuwe stekje. Klinkt weer goed op het vertrouwde plekkie. Die sneeuw hier valt wel mee, als je van binnen naar buiten kijkt. Jammer dat als je erin gaat staan je knieen verdwijnen, De meiden, inclusief astrid, vinden het fantastisch. Erg leuk ook in mijn winkel, sneeuw, water, drek en vallende oma's de hele dag door. Laatste tijd beetje druk gehad, wanneer niet eigenlijk, super de boer en jumbo waren gesloten bij mij in de wijk en nu is het kerst, moet heel Holland zonodig weer veel teveel eten. Wel weer goed voor de omzet en mijn bonus dus ik zal maar niet klagen. Jessy heeft vanavond haar c-diploma zwemmen gehaald, erg knap weer. De rapporten van Jessy en Selena waren goed. Dus we zijn weer trotse ouders. Iris groeit hard en is voortaan echt een dikke scheetje. Wordt wel tijd dat ze ook naar school mag, in mei gelukkig, ze begint zich overdag te vervelen en denkt dat ze ons dan maar moet terroriseren. Valt wel mee, gelukkig hoor. Santi vindt de sneeuw geweldig en zakt op sommige plaatsen tot zijn buik weg, hij kan dan niet meer lopen en heeft bedacht dat als hij een jong hertje nadoet en rare sprongen maakt, dan lukt het wel.
    Heel veel kerstgroeten en alvast een heel gezond en gelukkig 2010, ik heb een extra staatslot gekocht om te kijken of ik je dan kan sponseren, wie weet.
    Dikke kus en groetjes corne en natuurlijk mijn 4 meiden. En van Santi een dikke woef woef.

  • 22 December 2009 - 17:02

    Maaiken:

    Hai meid, ben errug benieuwd hoe het allemaal gaat daar, waar je terecht bent gekomen, hoe het met Boefsel, Tony en de rest is!
    Hier inderdaad sneeuw en werken: je mist niet veel ;-) behalve leuke mannenverhalen, haha!!

    Heel veel liefs en tot mails/ skype!!

  • 22 December 2009 - 20:09

    Tante B.:

    Ha die Jessica

    Dus met Kerst zit je lekker te genieten van je schoon en geverfd appartementje.(Valt me wel tegen dat ik niet mocht komen helpen) haha.
    Maar ben nu druk bij je zus bezig.
    Wij wensen je ook heel fijne kerstdagen,en een goed en gelukkig 2010,ook voor Tony natuurlijk

    Heel veel groetjes van ons de 2 B`s

  • 23 December 2009 - 09:39

    Patricia:

    Ha zus,

    Hopelijk ben jij al (bijna) klaar met klussen! Ik ben nog wel even bezig. Gelukkig heb ik goede hulp :-)
    Ik ben wel benieuwd naar je volgende verhaal, dus hopelijk kun je binnenkort tijd maken.
    Heb je de ingescande kerst/verhuiskaart gezien?
    Fijne dagen, geniet van het gezelschap en doe de groetjes aan Tony, Tessa, Gerson en aan de ouders van Tessa.

    Liefs Patricia

    PS: de sneeuw is nog steeds niet weg hier :-(

  • 25 December 2009 - 22:18

    Egberdien:

    Heey Jes!

    Alweer lekker ´thuis´ in Guatemala!! Lekker hoor. Succes met klussen enzo. Hoe lang denk je daar te blijven???
    Groetjes aan Tessa!!

    Liefs Eg

  • 26 December 2009 - 07:46

    Sorayda:

    lieve jessica,lang geleden weer!!!!!Hoe gaat t mrt je?met mij gaat t wel weer ok !
    Kom wel met mijn ballen naar Kerst maar fijne feestdagen!! T was erg gezellig bij je ouders maar het is toch altijd jammer dat je er niet bent.Maar hoop dat je huisje bevalt daar!Ga nu even nog wat doen mijn ouders komen vandaag naar Amsterdam gezellig.
    Ik probeer echt wat vaker alles bij te houden maar omdat ik niet zo fit ben nog lig ik savonds al heel snel op bed.komt goed hoop je weer eens te spreken heeeel veeel liefs xxx sorayda en alvast pretige jaarwisseling.en groet van je broertje.

  • 27 December 2009 - 12:15

    Miep En Adrie:

    jessica eenheel jelukkig nieuwjaar en veel plezier gr miep

  • 31 December 2009 - 16:31

    Tante B.:

    Hoi Jessica

    Hierbij willen wij jou een heel gezellige jaarwisseling wensen,met al je vrienden daar.
    en een goed-gelukkig en gezond 2010.
    Wel jammer dat je niet bij ons bent vandaag,Misschien volgend jaar weer.

    Heel veel groetjes van ons de 2 B`s

  • 01 Januari 2010 - 10:00

    Nelly:

    hallo jessica
    hierbij wensen we je een goed en gezond 2010
    heb gehoord en gelezen dat je weer in een appartementje woont .leuk zeg.
    ben ook benieuwd hoe het is geworden.zie ik wel op foto s.
    hier alles ok.
    lees je verhalen wel weer.
    groetjes nelly

  • 01 Januari 2010 - 17:51

    Korrie Pulles:

    hoi jessica, ben weer helemaal op de hoogte van je leventje daar! Wens je een heel goed en gelukkig 2010.
    groetjes korrie

  • 03 Januari 2010 - 18:46

    Lenie:

    Hallo Jessica
    Wij wensen je eeen gelukkig nieuwjaar en veel gezondheid en een gezellig verblijf in Guatamala. Het is nu Zondag en heel de dag goed weer geweest maar van nacht en van morgen heeft het wel gesneeuwd en nu is het ook erg koud min 7 graden is het nu al maar ja we zijn nu binnen en hoeven niet meer naar buiten Annie en Kees komen nog even op de koffie en verder maar vroeg naar bed. Jessica wij wensen je veel sukses met het op knappen van je huisje

  • 09 Januari 2010 - 12:50

    Nicole Klijn:

    Hee Jessica, je wilde graag een berichtje van mijn moeder (gelezen op Patricia haar site hahaha), krijg je er ook eentje van mij ;-)
    Groetjes, Nicole (heeeeeel oud collega)

  • 09 Januari 2010 - 12:50

    Mieke Klijn:

    He Meisie sorrie hoordat ik niet gereageerd heb, ik wist niet hoe het meost, nu heeft Patrica het uitgelegt, en ja hoor is gelukt.
    Dus nu bij deze, nog zalig nieuwjaar, en ik ga zeker meer andwoorden.Jij volgt Patricia ook heb ik gehoort.
    Spannend he.
    Groetjes Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 68993

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 13 Maart 2013

Antigua, Guatemala

28 September 2011 - 25 November 2011

Guate

06 December 2007 - 10 Mei 2010

wereldreis

12 December 2013 - 30 November -0001

Nieuw thuisland

Landen bezocht: